otázky a odpovědi

Dobrý den,

děkuji za odpověď ve věci ubytovny. To, že můj dotaz na obecních webových stránkách se nějakým způsobem nedostal k pracovníkům obce se mi stalo už podruhé. Je možné, že jsem skutečně někde udělal chybu. Bylo by proto vhodné upravit rubriku otázky a odpovědi takovým způsobem, aby dotázající dostal zpětnou (např.automatický mail), aby věděl, že provedl všechno správně a otázka na webových stránkách opravdu je a pouze se čeká na odpověď.
Děkuji

Automatické odpovědi

 

Dobrý den p. Kubíček,

z hlediska spamu – zasílání nevyžádané pošty, nemůže formulář obsahovat emailovou adresu, na kterou by následně odcházelo potvrzení o odeslané zprávě. Tímto způsobem by mohlo docházet k šíření nevyžádaných zpráv prostřednictvím obecních stránek (tím že by vkladatel uvedl cizí emailovou adresu) a tomuto stavu nelze jinak zabránit. Stejný důvod je také pro zveřejňování zpráv až po jejich kontrole a vložení odpovědi pracovníkem obce – takto nedochází k nekontrolovanému publikování cizích obchodních sdělení, odkazů na viry atd.

Jestliže dojde k chybnému vyplnění formuláře nebo přerušení internetového spojení na vaší straně nebo jiné chybě, nemůžeme zodpovídat za tento stav.

Pokud chcete mít jistotu, že vaše otázka dorazila na obec, máte možnost ji podat na podatelnu, zaslat doporučeným dopisem nebo do datové schránky. Tyto způsoby vám umožňují získání potvrzení o podání zprávy.

s pozdravem, Roman Brzuska

Jméno a příjmení: 
Milan Kubíček